20120121

Imorse vaknade jag med sjuk hemlängtan, inget vidare. Pratade lite med mami och så kändes det lite bättre, som alltid när vi pratar. Ibland blir det sådär och det kommer jag få vänja mig vid men jag har det verkligen bra här. Det är bara det att jag och mina nära står så nära varandra och då blir det lite jobbigt när tankarna kommer ifatt och jag inte har dem nära mig. Saknar er men vi ses snart 


Vid 13.30 mötte jag upp Sofie utanför Duomon. Vi har haft underbart vårväder här idag, säkert 15 grader och strålande sol, underbart! Vi satte oss på ett fik på Piazza Signorina och sen promenerade vi bort till Piazza Santo Spirito där vi satt och bara njöt av solen. Nu har jag precis kommit hem igen, jag och Sofie var och köpte lite plockmat och vin så vi ska äta middag här ikväll innan vi möter upp killarna för ett glas vin ute.



Duomon

Piazza Signorina

Matheus & Sofie

Det var så varmt att vi satt utan jackor!

Piazza Santo Spirito

Soldyrkande svenska flickor haha

Converse! Mi piace molto!


Nu ska jag städa undan lite här och göra mig iordning för ikväll. 
Hoppas ni får en härlig lördagkväll!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mami Lena

Vill också vara i solen men befinner mig i snöland.

Må bäst!! Puss amore!

2012-01-22 @ 10:31:25
Postat av: Valentina

Usch stackare, hoppas ni får lite sol snart!

Du också mami! Puss puss <3

2012-01-22 @ 10:48:46
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara så mysigt med snö vet ni inte det? /Lena

2012-01-22 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0