20120118

Hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hela dagen. 11.30 sågs vi och kollade i lite butiker, var bland annat inne i en Lindt butik, ni vet chokladen? Helt otroligt! Tog lite bilder med iPhonen så jag ska visa er sen! Efter butikerna blev det plugg i solen på en av broarna och sen lunch i solen på Piazza Santo Spirito, känner mig riktigt bortskämd med detta fantastiska väder. Dock är det riktigt kallt på kvällarna så det kan ni ju trösta er med hehe..

Efter skolan gick vi hem till Matheus och Matthew där vi åt pasta och drack ett jättegott rött vin, ska leta reda på det och köpa hem. Efter middagen gick vi på bio, vi såg en film som hette Immaturi, il viaggio. I början fattade jag nästan ingenting och kände mig värdelös men allt eftersom tiden gick och storyn började utvecklas började jag förstå mer och mer. Den handlade om några män och kvinnor som åkte på semester till Grekland och det var massa historier om alla olika relationer, ganska rolig faktiskt.


Joanna


Glad tjej


Piazza Santo Spirito


På bion


Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0