4 veckor

Idag har vi hängt på stan halva dagen. Vi kollade i lite butiker, nu har vårkläderna kommit så det fanns en massa fint! Jag köpte ett par shorts som jag kikade på redan för några dagar sen. Kunde inte bestämma om jag ville ha dem i beige eller svart då det var två helt olika looks så det fick bli båda! Superfina så nu längtar jag ännu mer efter värmen.. Skulle även köpa en färgad dagcreme som jag fick prov på redan hemma i Stockholm. Perfekt substitut för en foundation då jag inte tycker om att se så sminkad ut på dagarna. Hade tänkt köpa den redan innan jag åkte men glömde bort det så jag blev så glad när jag såg att de hade MAC inne på Coin här. Gick dit och frågade efter den och de visste precis vilken det var men den färgen jag skulle ha var slut. Jag blev helt chockad för det har nog aldrig hänt mig tidigare då jag alltid haft en annan hudton än resten av befolkningen. Haha här har jag ju den vanliga, olivfärgade, så det blir till att vänta en vecka till helt enkelt.









Kommentarer
Postat av: Lena

Nu har jag sett två program om Min stad, Florens ett på SVT och ett på Tv 4 på 4:an visade dom en jätte stor blå staty som satt eller låg ? den såg hur häftig ut som helst. Förstår att du trivs i den vackra staden, vi syns i morgon :D

2012-02-12 @ 20:50:01
Postat av: Selina

Härlig blogg :)

2012-02-12 @ 21:35:44
URL: http://seliiinaa.devote.se
Postat av: Valentina

- Lena, jag har tyvärr inte sett någon blå staty men säger till om jag får syn på någon ;) Kan tydligen inte kolla på program på play heller. Får väl bara njuta av staden helt enkelt för den är som sagt otroligt vacker :) Ses på middagsdejten imorn ;)



- Tack så mycket!

2012-02-12 @ 22:46:01
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0