20120226

Hej! Sov väldigt länge idag, sjukt skönt, känns som att det behövdes. Igår hade vi tänkt gå till Hardrock Café men det var väntetid 2 timmar för att få bord för att vi var så många så vi gav upp den tanken ganska snabbt. Istället gick vi till Oibò där det också var sjukt mycket folk. Inomhus var det fullsatt så vi tog ett bord ute. Så mysigt att kunna sitta på uteserveringen i februari utan att en frysa! Efter att vi ätit lite av deras aperitivo gick vi vidare till Naima där vi kollade slutet på Milan-Juve matchen. Hade tänkt mig ganska tidig hemgång men det går ju aldrig här, har väl helt enkelt för trevligt antar jag.

Matthew, Sandro, Gabriella och Matheus

Gabriella, Matheus och jag

Nu ska jag göra mig iordning och sen gå ut och njuta av det fina vädret. Strålande sol och ca 12 grader!
Puss och kram!
Trackback
RSS 2.0