20120218

Ang. inlägget innan så tror jag att om man behöver fråga sig själv om man är full så är svaret självklart. Konstigt det där då jag tyckte mig vara spiknykter men det verkar slå till när jag kommer hem haha..  Vi hade det iaf väldigt trevligt! Vi skulle testa ett nytt ställe men vi hamnade ändå på Moyo för aperitivo. Det var proppat med folk men vi hade tur och fick ett bord. När folk började droppa av kom resten av våra vänner, vi satt och drack drinkar och snackade en massa. Några av de andra skulle vidare ut och dansa men kände mig rätt trött så det blev tidigt hemgång.


Evelina och jag





Sofie och Evelina som är på besök från Genua









Ska strax göra mig iordning och gå ut en sväng. Termometern står på 12 grader!
Måste hitta frimärken men de är slut överallt.. Wish me good luck.
 
Trackback
RSS 2.0