20120209

Idag när jag kom till skolan väntade ett paket!
Har suttit hela dagen och bara väntat på att få gå hem och öppna det. Det har varit en lång dag som ni förstår..






En påse fylld med mina älskade rosa spöken och annat gott!
Tack så jättemycket världens bästa mami! 

Nu är jag äntligen hemma och ska bara ta det lugnt, chilla, relaxa, softa, vila, slappa, göra ingenting eller varför inte pilla mig i naveln? ;) Hahah, och såklart ska jag äta massa svenskt godis! Vid 16.10 är det en extra lektion i två timmar med prepositioner så jag ska utnyttja det och äntligen lära mig dem!



Kommentarer
Postat av: Lena

Lakrisen är min!

2012-02-09 @ 18:53:43
Postat av: Valentina

Haha djungelvrål är typ den enda lakritsen jag faktiskt äter ;) allt är mitt!! mohahah

2012-02-09 @ 21:37:03
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0