20120207

Hej! Hur mår ni? Jag tror jag håller på att bli lite sjuk, är lite snuvig och har ont i halsen lite från och till. Måste se till att köpa honung. Hett vatten med honung i är bäst när man har ont i halsen, men det kanske ni redan visste. Ett annat bra knep är sambuca, en shot och halsen är desinficerad. Annars händer det inte så mycket här just nu tyvärr, lite tråkigt för det finns inget att göra. Eller jo det är klart det gör, finns hur mycket som helst men inte här hemma. Det är skillnad i Sverige när man bara är hemma, där kan man alltid fixa med nåt men här går det inte på samma sätt. Tror jag lägger mig och kollar nån film på datorn och äter lite choklad istället, låter som en ganska skön plan ändå.



Kommentarer
Postat av: Lena

Det måste vara Anki som smittat dig ; )

2012-02-07 @ 17:26:44
Postat av: Isacs Mamma

Men hjälp så underbart! Här är de snö!!! Hoppas din dag varit fin <3 Kram

2012-02-07 @ 19:37:44
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Valentina

Haha ja vi kanske sitter ihop trots allt hon och jag ;)

2012-02-07 @ 20:38:13
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0