20120206

Dags att klä på sig och gå ut, idag har vi faktiskt strålande sol! Som jag saknat den! Det är lätt att vänja sig vid bra saker.. Tror dock ändå att det är kallt men vad gör det när man får ha solglasögon på sig? Vi ska till Mama's bakery för lunch och plugg. I eftermiddag blir det som sagt skola, är lite nervös faktiskt eftersom vi ska byta nivå och då även byter lärare. Gillade verkligen Marco som vi haft men alla lärare verkar trevliga så det ska nog gå bra. 



Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Strålande sol här också men jag fick inget kaffe : (

Kramar från mig

2012-02-06 @ 15:15:34
Postat av: Valentina

Stackars dig, kom hit så bjuder jag på en kaffe i solen! ;) Kramar

2012-02-06 @ 19:36:15
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0