Rimini - part 21

Om ni åker till Rimini tycker jag verkligen ni ska besöka klubbarna uppe i bergen. I Riccione ligger de allra bästa men tyvärr är det lite jobbigt att ta sig dit och ganska dyrt tror jag. Vi brukar mest hänga nere i Rimini vid strandgatan då det är där alla våra kompisar har sina restauranger, barer och klubbar och vi aldrig betalar något varken i inträde eller för drinkar. Dessutom är det alltid roligt om man är ett större gäng när man åker till de större klubbarna. En kväll i augusti åkte vi till Villa delle Rose med några vänner. Det var grymt drag, de beställde helrör efter helrör och vi dansade i sofforna till stängning. Riktigt bra kväll!
 
Jessica & Angelie
 
Giulia, Malin, Jessica, jag & Angelie
 
Jamie, redo för första rundan
 
Malin, Giulia, Oliver, jag & Jamie
 
Tror tyvärr inte att det syns men där inne vid djn brukar det stå massa coola dansare
 
Bellinis med Linnea och hennes vänner på The George
 
Hannah, Linnea, Rebecca & Angelie
 
Malin & jag
 
Hahaha Matthew! Vi köpte trosor i en automat och sen skulle vi bestämt trä dem på hans huvud..
 
Vi och Nonno/Sunshine (Stefano)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Svar: Oj tack snälla! :)

2012-12-29 @ 11:21:04
URL: http://photomemorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0