Rimini - part 19 Ferragosto

Min recap av sommaren har dragit ut lite väl på tiden, ska se till att lägga upp resten av alla miljoner bilder innan det nya året, I promise! 
 
Den 15 augusti firas Ferragosto runt om i Italien. Det är lite oklart exakt vad som firas men det är ungefär som midsommar och alla är lediga. Vi firade det med god mat, fest och när Carnaby stängde gick vi alla ner på stranden och hade en stor fest i soluppgången. Så himla tråkigt att Angelie inte hade kommit hem (till Rimini) från Rom bara, hon hade varit en gullig tomtenissa och jag saknade henne verkligen den kvällen!
 
 
Gruppbild Carnabyboys
 
Matthew & jag
 
 
Tomteluvor i augusti?!
 
Roman, Marco & William
 
Tomtar på stranden
 
Me
 
Full Carnaby staff
 
HG - Paolo, Merlo, Roman, Marco, William, Stefano & Valerio
 
Muu?
 
Jag & Roman
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0