Rimini - part 18

Angelie var som sagt i Rom en vecka i augusti och jag tycker att jag och Malin startade bra, det började med Ingrossos konsert (förra inlägget), vi gick och tvättade och så bjöd vi hem Marco och Roman på svensk middag - köttbullar och potatismos med lingonsylt och brunsås! Sen blev det som vanligt en himla massa party och om jag minns rätt så var vi inte på stranden en enda dag...
 
I tvättstugan - den varmaste dagen i hela augusti så vi gick i bikini!
 
Svensk middag!
 
Luisa & jag
 
Världens godaste!
 
Gruppbild med några i Carnabys staff
 
Gigi gav oss en flaska så vi kunde shotta..
 
Marco <3 Roman
 
...<3 Matthew hahahah
 
Malin & jag
 
Hälsade på hos JP & Niels på Life...
 
Jag & JP
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0