Rimini - part 17

Vi var ju som sagt på Swedish House Mafia förra helgen och det var verkligen grymt, älskar dem! Det var första gången jag såg dem spela ihop men i somras kom Sebastian Ingrosso till Rimini och spelade på en klubb där. Angelie var i Rom med sin kille så jag och Malin åkte dit med några andra kompisar. Det var sjukt mycket folk och han var så otroligt bra, vi kände oss väldigt stolta över att faktiskt vara svenskar haha..
 
Malin & Jessica
 
Jamie & jag
 
 
 
 
 
Malin & jag
 
 
 
Vi hittade några ryssar som hade en svensk flagga så vi var tvugna att ta ett kort!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle jag kunna få din mail adress, har lite frågor :)

Svar: Absolut, [email protected] :)
Valentina

2012-12-05 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0