Felvänd dygnsrytm

Just nu är Angelie i Rom med sin pojkvän så det är bara jag och Malin i en vecka. Vi har varit ute varje kväll men igår bestämde vi oss för att det var dags för en mysig hemmakväll och få lite sömn. Dock blev det inte riktigt så, vi lyckades stanna hemma men då vi vänt på dygnet gick vi upp vid 18, åt dagens första mål vid 19.30, kom hem vid 21, låg och läste någon timme, käkade chips och dipp, kollade massa gamla bilder, en film och lyssnade på P3 dokumentärer. Klockan 02.30 låg vi båda klarvakna. Vi tänkte att det kanske var bäst att äta lite. Vi kollade på varandra och utbrast båda två: carbonara?! Nu?! Perchè no? Så ja, vid 03.00 satt vi och tryckte i oss carbonara och sen blev det några avsnitt av Sex and the City och jag tror jag somnade runt 05.30. Vaknade 09.30 och kunde inte sova så nu sitter jag på en bar, har ätit en italiensk frukost och sitter och svarar på mail och lite annat. Sömnen lär väl slå till lagom tills det att Malin vaknar men då blir det till att sova på stranden. 



Såhär vackert är det om mornarna när vi går och lägger oss


En dag var vi iaf riktigt duktiga och gick i 35 graders värme med 15 kilo tvätt till lavanderian!

Jag säger det igen,  livets kontraster.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad händer med dig? Du skrev i början av sommaren att du beställt biljett hem till den 30 augusti. Är du hemma nu eller har du stannat i Italien?

Svar: Ja precis, jag är tillbaka i Sverige nu.. Det känns lite konstigt faktiskt, kul att träffa alla igen och så men jag känner på mig att det inte dröjer allt för länge innan jag är tillbaka i Italien igen.
Valentina

2012-09-02 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0