Tha birthday!

Då har man fyllt 22 och det firades fint! Vaknade på morgonen av att mami höll på och packade. Otroligt mycket känslor, var så glad över att hon var hos mig men samtidigt så ledsen eftersom hon var tvungen att åka tillbaka hem till Sverige. Efter att jag vinkat av henne på stationen gick jag tillbaka hem och sov en timma innan det var dags för skola. Efter skolan gick jag och Sofie till matbutiken och inhandlade massa gott till kvällen.

Vid 20.00 kom alla vänner hem till mig, vi åt en massa plockmat och drack goda drinkar och rödvin. Vi hade tänkt att gå ut men då tisdagar är den sämsta dagen att gå ut på och det stället jag ville till var stängt så stannade vi kvar hemma hela kvällen, lekte massa lekar och hade det supermysigt. Runt 3.30 gick de sista och då stupade jag i säng. Hade en väldigt bra födelsedag, miljontals gratulationer från alla möjliga håll och kanter, mami, vänner, sång och ett samtal från Sverige från en fin vän förgyllde min dag.



Fick present från Sverige


Frukost bestående av nutellabakelse (!) från Sofie





Akane & jag


Finaste Sofie fixade min favvo, Aperol Spritz!


Fernanda bakade en tårta till mig!


Killarna fixade fin present..


Sofie & jag


22 & ett sjungande ljus!


Blåste ut ljusen på tårtan med brasiliansk hejjarklack som hjälp!


Sandro & Matthew


Resultatet av isformarna haha


Jag & Fernanda

Tack så mycket alla fina för att ni gjorde min dag!

GRAZIE MILLE!
Trackback
RSS 2.0